Klagar klagar klagar

Min mamma sitter och skrämmer upp mig med att jag har stämbandsinflamation och måste vara tyst i tre veckor.
Eller att mitt struphuvud är inflamerat så att jag kommer få jätte ont.
ROLIG HON ÄR! noooooot. 
Har man inte tid att vara sjuk så har man inte.. Får gå till doktorn på lördag om de inte gått över tillsdess..  På onsdag ska jag sitta och göra nationella i svenska B i 300 minuter (fem timmar) UTAN RAST! Helt sick. Men man får gå ifrån och kissa, tacka fan för de:P
Imorgon ska jag jobba också.. Fattar itnte hur jag ska palla.. Sitter blev som ett jäkla lik med ögonen helt rödsprängda.

Kommentarer
Postat av: felicia

krya på dig.

2009-11-17 @ 01:49:54
URL: http://glorydays.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0