Japp, jag har tråkigt!

TIO FAVORITER
1. Tv kanal ? Sf Kanalen :)
2. Blommor ? Vitsippor!
3. Färg ? Lila, korall och svart :)
4. Sport ? Fotboll eller ishockey är ju roligast att se på :)
5. Affär ? New yorker eller Carlings
6. Musik ? Beror helt på humör
7. Mat ? Jag älskar spagetti och köttfärssås!
8. Årstid ? Jag giller sensommaren, typ augusti!
9. Djur ? Apor!
10. Stad ? Paris är en cool stad, annars london eller Caorle i Italien:)


TIO FAKTA
1. Hemstad - Stockholm
2. Hårfärg - Blond
3. Längd ? 161cm
4. Frisyr ? Ingen just nu.. Ska klippa upp snart.
5. Ögonfärg - Grön/blå
6. Skostorlek - 35/36
7. Humör ? De förändras väl dag till dag?
8. Orientering - Är jag bäst på! NAAAT
9. Tillgänglighet ? Jag är tillgänglig ;)
10. Vänster eller högerhänt - Höger


TIO SAKER OM DITT LIV
1. Har du någonsin varit kär? - Japp, en gång. Eller kanske två!
2. Tror du på kärlek? - Ja..
3. Varför tog ditt senaste förhållande slut? Det minns jag inte.. haha.
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? Japp
5. Har du någonsin krossat någons hjärta? mm, förlåt.
6. Har du någon gång blivit kär i din bästa vän? Nej.
7. Har du någonsin älskat någon utan att tala om det för han/hon? Varje dag
8. Är du rädd för att starta ett förhållade med någon? Ja.
9. Har du någonsin haft en hemlig beundrare? Tihi ja i åttan/nian ^^
10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Attraktion ja, kärlek nej. Sånt växer fram!


TIO SAKER: DET DÄR ELLER DET HÄR
1. Kärlek eller pengar? Pengar just nu ^^
2. Vin eller öl? Vin
3. Dag eller natt ? Natt.
4. One night stands eller förhållande? Ett mellanting, kk?
5. Tv eller internet? - Internet..
6. Pepsi eller cocacola ? Coca Cola ingen tvekan!
7. Vild fest eller romantisk hemmakväll ? Vild fest
8. Färgfoton eller svart/vita foton ? Svartvita
9. Telefonkontakt eller face to face ? face to face, alltid bättre.
10. Aim eller myspace ? Facebook? ;)


TIO "HAR DU NÅGONSIN"
1. Har du någonsin blivit upptäckt när du smitit ut? hahaha ja...
2. Har du någonsin varit med i ett slagsmål? Ja
3. Har du någonsin gjort ngt du ångrat? Klart jag har
4. Har du någonsin hoppas bungyjump? Haha nej :P
5. Har du någonsin varit på en husbåt? Nej
6. Har du någonsin gjort slut på en hel jawbreaker? Har ingen aning om vad det är
7. Har du någonsin önskat någon att göra sig riktigt illa? Ja..
8. Har du någonsin gått på bio ensam? Nej..
9. Har du någonsin gillat någon som inte gillat dig tillbaka? Nej faktist inte
10. Har du någonsin tyckt att världen suger? ööh ja?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0