Helgen är snart slut :(

Igår blev det röjj. Vid tre hamnade jag hemma hos Björn och somnade på stört. Så idag har jag, Björn och hans bror bara legat i sofforna och tittat på filmer, ätit mat och godis. Lagom seg blir man av de.. Micke skjutsade hem mid vid ätta och då kom Erik och så tog vi en långpromenad. Nu har vi tittat på en till film "get smart", Hur bra som heslt! Garvade hela filmen igenom. Det rekomenderar jag starkt! Ska chilla en stund till med Erik sen ska jag sova. Ska öva landsvägskörning med Pappa imorgon och då gäller det att vara utvilad :)
Snart är helgen slut och nästa vecka blir det praktik för mig. As skönt med lite skolpaus :)  
Hoppas att ni har haft en lika bra helg som jag har haft!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0