HAPPYFACE

Idag har jag suttit i fyra timmar på dalenstrafikskola och gjort riskettan kursen.
Lagom tråkigt... Åkte sen hem och sov ett tag. Åkte vidare till farsta för att möta upp söta Klara som hade varit hos barnmorskan. Magen har blivit så stor och fin nu, hon ser ut som en sån där söt gravid människa som man bara vill krama på :D Vacker <3 En av de första sakerna jag sa till henne var "Jag ska inte shoppa, bara köpa en vinter jacka." Men efter en timme så hade jag både köpt en vinterjacka för tvåtusen, två koftor och tre tunikor. Mötte upp Olof, Niko och Adde ett tag. Och nu har jag duschat och ätit middag. Mina två babes Jenna och Jenny är påväg hit, då blir det idol och så ska vi föra. Sen blir det party all night long! TOPPEN! Får även lite sovsällskap inatt och det är ju alltid trevligt :) Är verkligen på underbart humör idag, livet leker :D


Kommentarer
Postat av: Johanna

Va glad jag bli av att höra :) Puss på dj!

2009-11-14 @ 12:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0