Flirta och charma hur mycket du vill, du kommer aldrig få mig på fall ändå.

Lååång dag idag.
Men nu är jag äntligen hemma från både jobb och praktik. Har även hunnit äta middag, smaskigt!
Vill åka och handla lite, behöver en ny vinterjacka (det börjar bli snuskigt kallt ute) och en ny kofta!
Men när ska jag hinna det lixom..
Måste plugga, men har absolut ingen koncentration eller inspiration alls..
Har läst ut min 500 sidor långa bok på fyra dagar, de e nog nytt rekord för mig skulle jag gissa.. Ska låna uppföljaren från bibblan nästa gång jag ska till skolan!
Nu ska jag döö i soffan sen ska jag sova.
Får ta tag i skolan imorgon, får skriva en "att göra" lista :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0