STÅ FÖR FAN FÖR VAD GÖR

Idag har större delen bestått av arga sms. Från Björn.
Nån som är chockad att vi inte kunde hålla oss sams i mer än två veckor?
Det är inte jag iaf..
Det ovanliga den här gången var faktiskt att han var den som var sur, annars brukar det alltid vara jag som är sur på honom och skäller ut honom för något. Men den här gången var det han som var surig.
Det slutade iaf med ett sms från mig "Ha ett bra jävla liv". Så vi får väl se vad som händer nu då?
Just nu pallar jag inte med honom, eller någonting som har med honom att göra. Kan lika gärna ta ut honom ur mitt liv för ett tag, eller föralltid? Vem vet. INTE jag iaf. Men den här gången e jag fan sur påriktigt.
Jag tror tillochmed orden "jag hatar dig" for ur mig.. Men det är han värd att höra. Så jag skäms inte (än) över att ha sagt det. Men jag tycker inte det känns särskilt jobbigt att utesluta dig ur mitt liv, är verkligen inte ledsen.
Trodde att allt skulle bli lättare nu när du hade träffat någon annan men du klarar fortfarande inte av att jag träffar andra. Och då kan du lika gärna gå å lägga dig under en sten eller nått.
Det är mitt liv, och jag gör vadfan jag vill med det!
ARRRRRRRRRGH!
Jag är helt enkelt för bra för dig, du är helt enkelt inte värd en tjej som jag.
Håll dig du till dina bottenskrap (de flesta iaf) så kan jag stå kvar här uppe och titta låååångt ner på dig.
Patetiska svin.



"Ser du mörkret i mitt hjärta ser mörkret i min själ.
Jag gråter utan tårar och jag hatar utan själ.
Min smärta är begraven för att alltid glömmas bort
Och i landom räknas tårar över tiden som har gått"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0