darr darr darr

Sov en och en halv timme inatt, yey! Och så har jag hållt igång hela dagen med först skola, sen körde jag och Elli världens hårdaste pass på gymmet i två timmar! Efter det var det bara att åka hem, äta middag och nu har jag varit på ICA maxi och storhandlat med pappi. Skulle egentligen ha övningskört men jag ville inte eftersom jag är så trött och varje muskel i hela kroppen darrar vid ansträgning.  Nu ska jag plocka till lite i mitt rum eftersom Johanna ska bo här i helgen sen ska jag rå plugga inför naturprovet imorgon..  Jag känner verkligen "bye bye mvg". Synd! Aja bäst att sätta igång så att jag blir klar så snabbt som möjligt så att jag kan sova så snabbt som möjligt!
Hoppas ni haft en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0