Dagens

DAGENS KLÄDSEL:


DAGENS FRISYR: utsläppt
DAGENS MAT: Korv och mos..
DAGENS HÄNDELSE: Köpte min efterlängtade bok!!
DAGENS PLANER: Städa..
DAGENS VILL HA: En kram :(
DAGENS SAKNAD: Idag har jag faktiskt saknat mamma xD
DAGENS DROG: Vatten
DAGENS TRÅKIGASTE: Tunnelbannan..
DAGENS FINASTE: En liten tant som sa att jag log sött, haha hon var en fin människa hon!
DAGENS KÖP: 10 stycken körlektioner...
DAGENS GODIS: Inget godis idag
DAGENS HUMÖR: Trött men annars bra :)
DAGENS SJUKA: HAr fortfarande kvar den jävla förkylningen!
DAGENS KOMPLIMANG: En kille som jag jobbade med sa att de va bra att jag var så snygg för då drog jag till mig folk. Men jag tror han skämtade xD
DAGENS LYCKA: HELG SNART!
DAGENS BILRESA: Inte åkt bil idag..
DAGENS DRYCK: Chailatte
DAGENS TELEFONSAMTAL: Mamma, som vanligt ^^
DAGENS PERSON: H*****

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0