Christmas

Idag hade vi världens mysigaste adventsfika här hemma! Bordet var helt fullt med allt juligt man bara kan tänka sig. Ischoklad, julmust, glögg, nybakade lussebullar, pepparkakor, öl, kaffe, mackor, julvört you name it! Toppen gott. Sen har jag pluggat lite, övningskört en stund och ätit thaimat! Nu är det dags för el classico matchen, Barcelona vc Real madrid! Ska bli riktigt spänanade! Imorgon är jag ledig så dagen ska spenderas med en lång sovmorgon, skriva klart talmanus inför nationella i svenska B sen ska jag träna. Eller nej fan, ingen sovmorgon, kom på nu att jag har körlektion halv åtta imorgon bitti! Shit vad jobbigt.. Aja..
Hoppas ni har samma julkänsla som jag har just nu :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0