Trivs på landet

Vilken vecka!
Prao, jobb, skola, stan, klara, sjukdom, födelsedagfirande, restaurang, bråk, plugg, nationella prov,  två sömnlösa nätter och 6 timmars bilåkning. Nu är jag äntligen framme vid lugnet på Öland efter en extremt hektisk vecka. Kände att jag behövde komma bort så jag hängde med pappsen som skulle ner hit och montera möbler till vårat nya landställe. Det blir jätte fint! Ska spendera helgen här och bara ta det lugnt. Skönt att komma bort från alla idioter i Stockholm, alla jobb, kyrkan och skolan..  

Anledningen till dåligt bloggande är ett fullspäckat schema och att jag i söndags natt vaknade av att jag hade en stor äcklig råtta i mitt rum. Så nu bor jag inte där längre! Och det är ju där min dator står också...

Men nu ska jag återgå till mitt slappande.
Ha en bra lördag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0