13 timmars sömn på fyra nätter

Nu har jag suttit  och räknat matte i tre och en halv timme.
Nu är mina hjärna helt slut efter alla tal!

Första och enda lektionen på dagen var instänlld fick vi veta när vi kom till skolan imorse. Så jag, Lisa och Elli drog in till stan och jag köpte en bikini på details, lagom nöjd...

Var hemma runt tre då jag tittade lite på tv, lagade middag, diskade och sen dess har jag suttit med matteböckerna..
Nu ska jag hoppa in i duschen, raka benen, ha ansiktsmask och ta hand om mig själv lite innan jag ska gå å lägga mig och försöka sova.  Inatt sov jag 1 timme och 20 minuter. Det var inte roligt att ligga mellan elva och halv sex och kämpa...
Jag vill bara sova :'( 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0