Det var bara en kul grej :)

God morgon!
Som sagt så var jag på fest i alvik i fredags, var jätte trevligt måste jag säga! Tog taxi hem runt tre och åkte direkt hem till sängen.
Igår var jag med Klara i farsta, shoppade lite små saker. Sen var vi hemma hos henne och åt middag, köttfärssås och spagetti. Sen åt vi rabarberpaj, jordgubbar och popcorn och tittade på filmen YESman. Så jävla bra film, Jim Carey är oslagbar! Drog till sandsborg och mötte Lisa och gänget på lokalfest, drog senare vidare till farsta med tjejerna på en fest där pysen var. När jag kom hem runt halv fyra så messa Erik så gick ut och träffade honom en timme. Satte klockan på tio idag eftersom jag börjar jobba imorgon så tänkte jag komma in i rätt dygnsrytm. Men det var omöjligt att komma upp då!
Idag ska jag packa upp väska, fixa lite bankgrejer, kyrkgrejer och ha en ganska lugn och skön dag.
Imorgon börjar jag jobba i kykan i farsta strand, klockan nio på morgonen. Känns hårt!
Mamma, Pappa och Johan åker till öland imorgon också så nu är jag ensam hemma en hel vecka... Läskigt att sova ensam hemma i mitt stora hus ^^ Får fixa sovsällskap!

Jag saknar Spanien så grymt mycket. Vill bara tillbaka till värmen och allt som fanns där nere. Men det är skönt att vara hemma också. Har inte fått några bilder än :( Men dom kommer säkert! Det som hände i spanien, stannar i spanien.
Det var som i en dröm med underbart väder, trevlig folk, roliga kvällar, god mat och dricka. HELT OSLAGBART!

Men nu måste jag sätta igång inann jag blir sittandes här hela dagen!
Pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0