För det gör så jävla ont just nu

Har ni någonsin blivit så svikna, så ledsna att det gör fysiskt ont i hjärtat? När det bara krampar till och det känns som att tusen istappat tränger ut ur ens kropp. En smärta som får dig att vilja falla ner på marken och skrika rakt ut i ren smärta för att sedan bryta ut i ett hysteriskt gråtande. Idag, fick jag än en gång gå igenom det, och den här gången klarade jag det med nöd och näppe att bita ihop. Ursäkta mig med ett "jag tar en promenad" avsluta med ett leende för att det ska vara så lite misstänksamt soom möjligt och sen ta mig ut i skogen. Själv, för ingen ska få se ännu en tår rulla ner för min kind p.g.a dig. För ingen skulle få veta att du fortfarade kan såra mig. Nu får det vara nog.

Kommentarer
Postat av: Lisa

nej men älskling, ring mig så du inte går själv!

2009-07-25 @ 18:30:22
Postat av: Karolina

Hade ingen mottagning :/

2009-07-26 @ 12:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0