Toppen julafton

Gud jag tror aldrig jag har varit så mätt i hela mitt liv.. Har varit proppmätt i typ fyra timmar nu, helt sjukt. Somnade till Kalle Anka, typiskt! Paketen ät öppnade vilket tar flera timmar i min familj eftersom det alltid är massor av skratt, rim och stories emellan varje. haha. Jag fick massor av fina saker! En mp3, ett usb minne, ett par ordentliga bra hörlurar, en DVD, kläder, presentkort, bra hårprodukter, en riktigt god duschkräm, body lotions, böcker och en premonition på Cosmo! Sen fick jag en neccesär som det stod "bortamatch" på av lillasyster! Allt man behöver om man oväntat spenderar natten på en annan ort ;) Konomer, tamponger, trosor, deo, våtservetter, tandborste, tandkräm och hårspray! As nice! haha ;) Det blev jag glad för! Nu ska vi spela lite kort sen blir det tomtegröt och så kommer Olof hit :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0