Svar på kommentar

"Varför har du ens blogg"
Den kommentaren fick jag klockan fyra inatt.
Jag skriver blogg helt för min egen skull. Jag har skrivit blogg i mer än tre år och jag älskar att sitta och titta tillbaka vad jag gjorde för så många år sedan. Titta på bilder, läsa hur jag kände och läsa och se min egen utveckling. Jag skriver blogg varken för att underhålla dig eller någon annan, om du inte tycker om att läsa min blogg och tycker den är tråkig. Så gör inte det då. Jag skulle också tyckt att min blogg hade varit jätte tråkig om den inte var min egen, eftersom det nästan alltid handlar om mig själv och vad jag gör om dagarna!
Kram!

Kommentarer
Postat av: FRIDAHCHARLOTTA

Skit i vad andra sägeer !:)



För övrigt lottar jag ut ett Cliniqueset.. kanske en bra julklapp eller så :):)

2009-12-12 @ 14:09:47
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0