Stockholm på nyår

Varit på stan med molly hela dagen och lunchat på en mysig italiensk restaurang. hittade även mina dröm skor, så sjukt snygga. Jag är kär. Ni får se bild imorgon. Åkte direkt vidare till Karin som fyller år, där blev det god middag, vin och champange. Vidare ut för att möta upp Olof, tess och Robin på Anchor. Ett hårdrockställe som hade kareoke ikväll. Gillade musiken men långhåriga killar är inte min grej ;) Hade det riktigt trevligt iaf! Nu är jag hemma och ska sova. Imorgon ska jag till farsta en snabbis, träna med Nina, städa mitt rum och sen myskväll med J i spånga och även sova över där. Mitt hus är för stort för att våga sova själv i :P haha.
Sov så sött :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0