Måste välja

Nu har jag kommit hem från stan! Köpte ingenting ville bara prata lite med jenny :) Imorgon ska jag in till stan med Molly, då ska jag handla skor!! Jag har en väldigt klar bild i huvudet hur jag vill att de ska se ut men jag hittar inga.. tråkigt.. Så imorgon ska jag in och leta vidare.

På onsdag åker hela familjen till fjällen för att fira nyår och vara där till på söndag. När dom bokade i oktober så var jag helt säker på att jag inte skulle följa med dom. Men de senaste tre veckorna har jag verkligen börjat fundera på att följa med.. Och fram tills igår hade jag bestämt mig för att följa med. Men nu funderar jag på att stanna! Shit jag kan bara inte bestämma mig. Jag vill hellre åka till fjällen och åkla skidor alla andra dagar än på nyår då jag vill vara i stockholm. För grejen är att jag är inget stort fan av nyår, det är så överskattat. Men sen sa X att det spelar egentligen ingen roll vad du gör utan det är personerna som du firar med som spelar roll. Vad väljer man, vänner eller familj? Beslutsångest...

Nu är det middag! hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0