Jag känner din närhet

Är det bara jag som vill åka pulka eller? ;)

Min körlektion blev inställd idag p.g.a. snöstorm. Tråkigt men förstårligt.
Jobbat som tusan idag och jag bara känner hur mycket jag ska shoppa på mellandagsrean iår :D
Nina och Elli jobbade med mig idag och mina nya vänner/kollegor Nawal och Ramme så det var kul, tiden går så mycket fortare då! Jag tog också svininfluensavaccinet idag, ont ont ont! Jag är ju riskgrupp så jag känner att jag var tvungen att ta.. Men fan vad ont det gör i armen asså. Hoppas verkligen jag slipper att bli sjuk. Dåligt tajming isåfall.

Imorgon jobbar jag morgonpasset igen mellan 7-10 i slussen, sen ska jag elli och nina äta lunch hos mig innan julavslutningen i skolan! Kanske sista julavslutningen någonsin.. Sen så får vi se vad jag ska göra på kvällen, funderar på att bara ta det lugnt efter den här veckan.. Och så har dom frågat mig om jag kan jobba lördag mellab 10-17 också.. Behövder den tusingen men behöver sova också..

Nu ska jag måla mina naglar och njuta av ensamheten här hemma :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0