Hoppas ni får en bra julafton!

Blev väckt av min helt lyriska lillebror halv nio imorse. Han hoppade runt i min säng och skrek att det var massor av paket under granen och att vi hade fått en strumpa full med saker av tomten! Så det var bara att väcka mina systrar och börja tömma våra enormt stora herrstrumpor som var fulla av saker! Smycket, godis, nagellack, rikskuponger (UNDERBART!!!), strumpbyxor mm. :D Toppen! Nu har vi myst i soffan framför TV:n och ätit hembakt julvört och julskinka! Snart ska det börja lagas mat sen blir det en promenad till graven som varje år <3 Sen blir det mat, kalle anka, presenter, julgröt, spela spel och sen kyrkan för de som vill! Nu längtar jag efter att få hugga in i maten ;)

GODJUL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0