Du är så underbart okomplicerad

Hallå! Igår hade jag det trevligt hos morfar, fick lite julklappar och åt god mat. Spöade även kusinerna och syskonen i poker ;) Efter det åkte jag på dejt (nr 3), vi tittade på new moon. Den var bra! Jacob var ju sjukligt snygg, honom skulle man ju inte tacka nej till... Efter det blev det en spontan utgång med Jenny. Vi mötte upp pysen och hans kompisar. Sen mötte J och jag upp X och åkte på efterfest i fagersjö. Vid fem tror jag var vi tre hemma hos mig och sov sen gott fram till tolv. Jenny och jag har shoppat hela dagen i nacka forum, fast jag hittade ingenting. Bara ett par sneakers för 50 spänn, trosor, sminkbortagningsmedel, bagy jeans, hood och puder:) Nu är jag hemma och ska titta på Harry potter med lillasyster!
Vi hörs<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0