Det var kul så länge det varade

Du är för komplicerad för mig, hejdå.

Helt sjukt, jag skulle flytta över mina jeans till en annan byrå eftersom dom inte längre får plats i min garderob. Så passade jag på att räka hur många par jag har. Hör och häpna!!! Jag har 29 par jeans!!! Helt sjukt att jag kan klaga på att jag inte har något att ha på mig.. Och om man kan räknar att dom i snitt styck kostar 600 spänn så betyder det att dom är värda 17 400 spänn! Helt sanslöst mycket pengar för bara jeans...

Nu har jag iaf slängt ut alla kläder ur min garderob och mina två byråer och vikt in allting och flyttat om. Tänkte även att jag skulle rensa men det enda jag hittade att slänga var  en kofta och ett par gympabyxor. Bra där! Nu tar jag mig en liten paus med julmust och pepparkakor sen ska jag damsuga, skura och byta lakan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0