Carro har fått en stalker!

Shit vad mätt jag är!
Jag har suttit på julbord med la familia de senaste timmarna och jag har ätit mer än vad jag någonsin har gjort. Jag är en sån där mäniska som ska testa ALLT och sen väljer jag ut det jag tycker car godast och tar en portion till av det. Galet. Stället var bra, vi var på fjäderholmarna så vi åkte alltså båt dit. Vi har varit på ett julbord varje år de senaste sex åren och alltid på nya ställen. Det här stället hade nog godast mat, men för min stil var det lite för fint eller vad man ska säga. För mycket "vita duken" och stel känsla. Men maten var lätt en tia av tio möjliga!

Fick precis ett mejl om att alla måndags pass är inställda p.g.a. matrialbrist så jag är ledig från jobbet imorgon :D Känns skönt men hade behövt de dör hundralapparna till min Indienresa i mars.. Men men ska ju jobba flera pass i veckan så :) Så imorgon blir det bara en kort liten lektion på morgonen och sen ska jag fika med en gammal barndomsvän som jag inte träffat på år! Ska bli riktigt kul faktiskt.

Nu ska jag nog fortsätta mysa lite med familjen till en bra film tänkte jag.
Dags att rulla upp för trappan ;)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0