blää

Har inte sovit en blund i natt!

Nu har jag varit i skolan sen halv nio,  vi har haft julavslutning på pysslingen. Och nu har vi projektarbete. Sen ska jag jobba mellan tre och nio. Är grymt trött eftersom jag har varit vaken i typ 30 timmar.  Men det är bara att hålla humöret uppe och bita ihop.
Imorgon ska jag jobba igen klockan sju på morgonen i centralen sen ska jag hålla tal i svenskan, träna och sen ska jag jobba igen till sju. Så då kommer jag vara ännu mer död. Samma sak är det på torsdag, börjar jobba sju sen skola sen körlektion sen ett till jobbpass till sju.  Sen jobbar jag igen sju  på morgonen på fredag.  Usch jag kommer inte orka göra något kul alls i helgen, bara ligga död typ. Fast jag hoppas på att molly blir frisk så vi kan gå på krogen på lördag, länge sen jag träffade henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0