A Great day

Hellå hallå :)
Hoppas ni haft en bra dag!
Jag har varit i skolan där det började med ett jätte fint luciatåg med massor av sång! Det var jätte mysigt. Sen hade vi samhällskunskap, jag och elli åt lunch sen körde vi ett ordentligt pass på gymmet! Hela kroppen bara darrar efter! Jag har fått fina muslker nu ska ni veta ;) haha. Efter det träffade jag min barndomsvän Johanna som jag inte träffat på kanske fyra år! helt sjukt. Kände knappt igen henne. Men vi tog en mysig fika och pratade jätte mycket. vi blev nog kvar där i två-tre timmar. Jätte trevligt. Vi bestämde att vi skulle ut på krogen någon gång. De ser jag fram emot :) Nu sitter jag spänt här och väntar på att min mamma ska komma hem för då har hon med sig min nya laptop som jag fick i födelsepresent! Så resten av kvällen ska jag spendera på att lära mig den och installer alla grejer osv. Och övningsköra en snabbis med pappsen också. Spännande:D
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0