1 December 2009

Godmorgon!
Imorse väcktes jag av att familjen sjöng och kom med massa presenter och frukost på sängen!
Jag fick jätte mycket fina saker bl.a. en laptop, en kamera, en plattång/locktång och hårfön från Björn Axén, en klippning och färgning hos mammas frisör, kläder, smink, saker till badrummet, makeupkurs plus ett presentkort på make up store och lite filmer :D Och sen hade mamma även köpt bodyshops julkalender till henne, mig och Sofia. Så vi får öppna var tredje dag! Toppen!
Men nu sitter jag på pysslingen och läser min bok, alla knep datorerna före mig så det finns inga kvar till mig (sitter på Jennys nu) så jag kunde inte jobba! Men men, sånt tycker jag att jag slipper. Idag ska jag firas lite med after school öl av Olof och Erik :D Toppen!
Aja hoppas ni har en bra dag.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0