Om du bara hade gett mig en förklaring så hade jag förstått

Skön dag och kväll igår :) 

Nu sitter jag och tjurar, mamma har varit och handlat god take away mat. utan att fråga om jag ville ha något. så nu sitter alla och smaskar i sig medans jag sitter här, hungrig som ett jävla djur. 

Inga planer för idag. Tänkte plugga lite. Men jag har inget internet så hemma. Så nus itter jag på pappas jobbdator som jag egentligen inte får långa för mammas.. Även fast att det är pappas dator och för honom är det okej.. SÅ jag har missat lite deadlines nu men jag har förklarat för lärarna hur det ligger till och det verkar okej med dom.. 

Ska nog ta mig en sväng till farsta där jag måste handla lite små saker.. Typ mascara och sånt skit.. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0