Promise me you'll try, to leave it all behind.

Tittade in på min statistik nu och såg att folk verkigen börjar hitta hit!
Vad glad jag blir :)



Jag har verkligen problem med att hitta en vårjacka.
Det känns som att jag har letat igenom hela stockholm.
Jag vill ha en ganska vanlig jacka, svart eller grå.
Den ska vara kort med inte jätte kort och inte så prålig!
Denska inte heller vara alltför dyr, inte över 500 kr!
Någon som har ett tips?



Idag frågade jordens sötaste kille mig om mitt nummer
och för första gången någonsin så gav jag faktiskt ut det.
Det kanske var dumt?
Men han var jätte trevlig, i min ålder, och hur söt som helst!
Jag har lovat mig själv att hålla mig singel nu, minst till efter sommaren!
Eftersom jag aldrig har varit direkt singeltjejen så känns det ganska ovanligt.
Men kul!
Jag vet inte, har så mycket funderingar kring det här..
Men nu, slutar vi tänkte på det och har kul istället.
Lev livet man är inte ung föralltid!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Det finns en skit snygg jacka på JC för 449!

2009-04-16 @ 22:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0