Vår=pollen, men jag älskar våren ändå!

Ju varmare och soligare det blir desto bättre mår jag. Det är synd att det ska vara så!
Nu ska jag komma iform på alla sätt som är möjliga. Träning, rutiner (mycket sömn, regelbundna mattider, jobba som en normal människa osv) och hälsosam kost. Mamma och jag snackar om att köra en riktig Detox innan påsk på två veckor. Ska undersökas lite mer och gå till en hälsokostaffär och se vad de säger. Mamma går ju redan på gi så för henne är det ingen större omställning men för mig, som äter mycket och allt, så blir det nog lite hårdare..
Nästa vecka kör mitt nya heltidsjobb som barnflicka åt Lou igång, men kommer jobba lite extra på helger på ok och i kyrkan. 

Ikväll ska jag bara vara hemma, gick upp vid kvart i fem imorse och det blir samma tid imorgon så det är tidig kväll som gäller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0