Men ändå så går det inte en dag utan att jag tänker på dig.

Är helt slutkörd efter denna helg, men på ett bra sätt!
När klara och lydia kom i torsdags så ägnade vi kvällen åt mys och monopol. Åt massa gott och tog även en promenad när det blixtrade som värst.. Fredagen ägnade vi åt lite turism och bilturer innan vi gjorde iordning oss för Borgholm där det ligger ett stort hotell/nattklubb vid namn Strand där hoffmaestro spelade. Kvällen var galen, hoffmaestro var klockrena och jag har fortfarande träningsvärk efter all dans. Vi ramlade in hemma, dygnsura, vid fyra på morgonen. Igår så var vi ute på ett ställe vid namn kalk, det var roligt och vi fick trevligt sällskap. Kvällen avslutades med nattbad vid halv fyra på morgonen. Idag åkte snyggingarna hem och jag tog ikapp några timmar sömn på soffan mitt på dagen. Det har varit jätteroligt att ha dem här, helgen har varit oslagbar.

Nu är det 10 dagar kvar sen kommer Ellen hit, innan dess så ska jag vila upp mig som faaaen och ha semester!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0