Kaos?

Börjat skolan idag, de har proppat än full med så sjukt mycket information och nya grejer att jag är helt slut!!
Försöker tänka positivt och att jag ska klara det, men för mig ser allt ut som något jälva omöjligt pussel och ord som jag inte ens förstår. Men hur många som helst pluggar på högskola och klarar det så varför skulle inte jag göra det? Sitter och intalar mig själv att tänka positivt just nu.. Sen så har vi inte särskilt mycket insparkar eller aktiviteter vilket känns lite torrt och tråkigt.. Men de blir nog bra. Svårt att lära känna alla bara, fast min klass är iförsej på typ 150 pers så det är väl ganska omöjligt att känna alla haha.

Aja, jag ska gå och lägga mig. Imorgon är det FYRA föreläsningar som gäller, köööööörd.

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0