Du gör mig glad

Det var ju länge jag kunde hålla mig borta från bloggen ;)
Allt är på rätt spår igen och jag känner mig glad och lycklig.
USA får vänta något år eller två, så nu söker jag jobb istället.
Var på min första intevju idag, det tycker jag gick bra!
Mycket nöjd. Heltidstjänst också, det skulle vara härligt att få något i den stilen.
Då kanske det inte är långt kvar innan man kan flytta hemifrån?
Sov iaf hos pojkvän inatt och ikväll ska jag på dejt med söta Denise.
Det blir middag på Gärdet, mys. 

På arbetsintervjun frågade dem vad som skulle komma upp om de googla mitt namn, jag blev helt paff haha. Jag har aldrig googlat på mig själv. Så det ska jag göra nu! Spännande :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0