Från och med nu är min försenade höstdepp över

Mamma frågade precis vad jag önskade mig i födelsedagspresent, och i julklapp.
Men jag kunde inte komma på någonting som jag vill ha.
Jag har allt jag behöver. Jag har min Iphone, jag har en Ipod, 2 datorer, stor tv, bil - kläder, smink, smycken och skor så att det både räcker och blir över. Jag borde egentligen vara världens lyckligaste. Jag har bra jobb med bra lön och kollegor, jag har finfina vänner, en oslagbar pojkvän, en toppen bra familj och alla dessa mår bra. Jag är världens lyckligaste, jag blir så sur på mig själv som sitter och klagar över att jag jobbar för mycket och sover för lite. Jag har iaf ett jobb och jag sov iaf någonting. Man ska ta vara på det man har för på en tiondelssekund kan allt försvinna.

Därför ser nu min önskningslista ut såhär:
Köttfärssås och spagetti till middag
En helkväll med spel och filmmys med min familj
Ett par nya skor (för de kan man ju aldrig få för mycket av hehe)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0