En dröm som går i uppfyllelse

Hej!
Efter skolan åkte jag och Jenny till Forum Nacka och shoppade. Eller jag köpte inget men hon hittade en mycket fin studentklänning. Önskar att jag hade en sån tur. Sen åkte jag på ett viktigt möte och jag har nu bestämt mig för att åka som au pair i ett år till usa! Ansöknings processen är i full gång och inom ett (vad det känns som) ögonblick kommer jag sitta på planet till mitt livs äventyr! De känns helt underbart att äntligen veta säkert vad som händer efter sommaren och vad jag verkligen vill.  För jag känner i magen, hjärtat oh hjärnan att det här är rätt beslut och ingenting som jag kommer ångra. Självklart kommer ni få följa hela mitt år här på bloggen!<3
Imorgon har jag ingen skola så jag ska städa och vara med Klara. Vi ska luncha och promenera, myspys! Ska även fixa lite referenser som behövs till ansökningarna.
Sov så gott mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0