JAG VILL HA DIG!

Hej där soliga torsdag!
Gårdagen var tokbra och det var även denna dag!
Jobbat förfullt och träffat mina sommarbarn som jag ska resa iväg med näsnästa vecka. Riktigt kul gäng måste jag säga. Mamma står just nu och steker pannkakor, det luktar smaskigt i hela huset. Jag såg även att hon köpt jordgubbar att ha till, jag har världens bästa mamma måste jag säga. Vi + lillasyster ska även på bio ikväll och se SATC 2. Jag ska äta massor av popcorn.
Morgondagen blir lång den med. Jobba till tre i kyrkan as usual sen ska jag jobba hos Iris 18-23.. looong day!
Men då får jag massor av pengar så jag kan shoppa massor i New Ýork!!!! :D
Jag önskar att jag var bättre på att ta bilder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0