för du har rätt att veta

Gårdagen var riktigt mysig. Jag, Jenny och Kajsa var på teater i margaretaparken och vi hade med oss pizza och cocacola. Olof och Robin joinade efter en stund. När teatern var slut så åkte vi hem till mig dit Jimmy, Uffe och Erik kom sen spenderades kvällen på min veranda med öl och vattenpipa!

Imorse vaknade jag och Jenny vid nio, då åt vi frukost i den underbara solen sen solade vi en stund inna vi gjorde iordning oss och drog till farsta. Släppte av henne vid pendeln sen åkte jag och mötte Klara i gullmars. Åkte hem och packade och nu har jag suttit i bilden sen två. Snart är det min tur att köra sista 15 milen. Börjar bli lagom seeegt. Jag har en söt hudn bredvid mig som just nu ligger och myser på mit ena ben.

Ser fram emot tre härliga dagar på Öland med släkten, bra väder och god mat.





Jag vill vara ärlig mot dig älskling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0