Fråga inte

Visste ni..

att jag vill - veta vad jag vill
att jag har - alldeles för mycket kläder
att min senaste kyss - var våt av tårar
att jag lyssnar mycket på - Melissa Horn och Metallica
att jag funderar på - vad livet egentligen går ut på
att jag pratar – inte lika mycket som jag gjorde förut
att jag inte gillar – fega människor
att jag avskyr när folk snackar - bakom min rygg
att kärlek är – obeskrivligt
att jag alla dar i veckan gillar – värme
att jag alltid kommer att – sakna dig
att jag är förälskad i – ingen
att sist jag grät var – I somras
att min mobiltelefon är – svart
att när jag vaknar på morgonen – somnar jag alltid om
att innan jag går och lägger mig – borstr jag alltid tänderna
att idag har jag – ätit fruktsallad
att jag just nu tänker på - varför jag gör den här listan?
att i kväll ska jag – bestämma mig
att i morgon kommer jag – må bättre
att jag hoppas – att min resa till Indien blir oförglömlig
att jag verkligen vill - vara lycklig som jag var förut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0