Pappa partypingla!!

Sushi till middag, mums!! Övninsgkörde sen med mamsen, hämtade lillebror från fotbollsträning, körde förbi donken och köpte middag till honom + mc flurry till mig. Pluggat lite ikväll, inte fått särskilt mycket gjort. Nu har jag tittat på House och smällt i mig en semla. Jag borde nog väga minst 150 kilo men jag har en underbar ämnesomsättning så allt mystersikt bara försvinner, I love it!!  Imorgon väntar en låång dag. 4 lektioner, körlektion, träna ensam utan nina för stackaren är sjuk :(, sen blir det åm för hela slanten hela kvällen. Tur att det finns ett obeägransat lager med med kaffe där, de lär behövas!
Alla hjärtans dag på söndag, inte så kul för oss stackars singlar. Eller? Jag gillare än då!  Jag kan pussa på min mamma istället och rå om henne lite eftersom pappsen inte hemma! Han e och super i Sälen han.. Pappa partypingla;). 
Omg jag måste sluta blogga när jag ätit mina mediciner, det blir lite toooo much då!
Nu blir det dejt med kudden
PÖÖÖÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0