Cutiepie

Hoho!
Nu har jag tagit ut mina linser så jag ser knappt någonting så skratta på ni om de janske blir lite fek. Jag hittar inte mina glajjor. Det är lite problem efterdom de inte har någon ram så de syns inte särskilt bra så jag ser dom oftfast inte.. haha. Aja blev en mysig kväll först med en dpromenad till hemmakväll med klara och tilde, de blev en film, en påse godis flör 45 dpänn och en 2 liters cocoacola. Smaskens! pappa e ju som sagt i fjällen och partar, så mamma och jag spenderade kvällen i varsit soffhörn framför en film med vin och ostar. Sen blev det godis och cola! Imorgon ska jag göra vad som flllaer mig in, hlt enkelt. På kvällen blir det förmodligen utgång!!!
Sovsågott<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0