A heart of stone

Gårdagen gav mig allt som jag behövde! Bra musik, massa dans, söta killar, goda drinkar och glada vänner! Efterfesten va inte helt fel den heller ;)

Nu har jag varit uppe och rört mig lite och nu är jag tillbaka i sängen. Har en stor påse godis som jag ligger och snaskar på. mums!  Ska snart hoppa in i duschen sen ska jag ringa Jenny.
Hade tänkt gå på yoga idag men vet inte om jag pallar, känner mig lite skakis ^^ Kvällen ska spenderas med mamma, pappa och boppan. De som betyder mest för mig <3 Vi ska laga en god trerättersmiddag och  sen mysa framför tv:n. Bättre allahjärtansdag kan man inte ha!

PUSS!

Jag älskar er, på mitt sätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0