NYÅR

Förberedelser inför kvällen är igång för fullt, just nu sitter jag och målar naglarna.
Sen ska jag städa till mitt rum, badrum och hall. Fixa lite med maten och sen blir det till att locka håret och allt annat sånt där tjaffs. Fast jag funderar starkt på att gå naken ikväll, har inget i min överfulla garderob som jag känner för att ha på mig.. 

Jag tror verkligen att tvåtusenelva blir ett bra år, jag ser framemot att börja det nya året som det förmodligen kommer hända mycket på. En stor resa, en flytt, börja plugga osv. Men jag ska försöka att inte planera och drömma så mycket som jag gjorde 2010, för det bli ändå aldrig som man tänkt sig.
Mycket har hänt det här året och jag har blivit vuxen. Hösten har varit mycket hård och påfrestande men det är sånt som styrker mig. Jag har klarat mig bra genom allt och funnits/finns där för mina vänner som behövt mig mest. Jag har vuxit och förändrats mycket sen sommaren och blivit till en bättre människa faktiskt.

Jag ser fram emot ett år tillsammans med dig, på nått sätt så känns det att vår resa startar i och med det nya året. För det blir vårt år. Jag trivs med dig. Du får mig att skratta och du är allt jag någonsin önskat mig. Jag trodde aldrig att jag skulle få någon så bra som du är,  och jag ska göra allt för att ge dig det du är värd. Jag tycker om dig massor <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0