Lämna mig ifred tack

Ja hur mogen är du egentligen? Du klarar dig aldrig utan mig. Direkt när det händer någonting eller om det är något stor helg så hör du av dig. Direkt. SKYLL DIG SJÄLV säger jag. Om du hamnar på häktet, skyll dig själv. Jag bryr mig inte ett skit. Om inte du vill växa upp, så gör inte det då. Men stör då för fan inte mig!!

Aja. Har pluggat idag, tränat sjukt hårt i gymmet, tagit en promenad med BF, ätit en god middag med efterrätt och så har jag städat en massor. Så nu ska jag måla mina naglar sen tänkte jag krypa till kojs för imorgon klockan sju ska jag övningsköra med pappa! Jag är på dåligt humör och helt plöstligt blev allt så mycket mer komplicerat igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0