You making my head spinn

Har varit en bra dag idag :)
Ska snart på bella och käka middag sen ska jag kanske ta en promis med min preggo vän annars blir det nog mys med mig själv framför TV:n. Får inte missa premiären av "roast på berns" ikväll :D

Imorgon är det fullt upp!

Först ska jag till skolan, träna halv fyra efter det är det middag och sen promenad med kära Felicia. Men jag måste vara hemma till åtta innan idol börjar! Så det blir lite tight kanske men jag får hoppas att hon kan träffa mig redan vi sex :)

Den här veckan kommer gå fortare än fortast med skolan och mycket träning. Och lite kvällsaktiviteter också :)
Jag hoppas på att kunna hitta på något kul i helgen! Asså inte det vanliga som att gå på fest någonstans, träffa lite nytt folk, dricka några cider, dansa lite och sen sova 15 timmar. Det kan ju ha sin charm det med men jag skulle vilja hitta på något. Typ samla ihop ett gäng och ha grillkväll med 5-kamp, för det brukar man ju itne göra så ofta! Jag ska berätta om min ide för ellipelli och se vad hennes reaktion blir :D

Försten. Nu sitter jag vid min älskade egna dator igen :D Den är äntligen lagad efter att den har varit pajj i typ två veckor :D Underbart!!

Men nu står mamma och skriker på mig i hallen, bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0