Toppen dag olch toppen humör :D

Hej hopp, nu sitter jag i skolan och haft min fösta lektion.
Naturkunskap :D
Börjar om en timme med dagens sista lektion, hälsopedagogik. Men föprst är det lunch :)

Igår var jag med klara en stund på kvällen, jag övningskörde, lagade middag åt familjen olch så städade jag mitt rum. Det var typ vad hela dagen bestod av.. och skolan såklart.

Ikväll ska jag ut, fråga in vart för det vet jag inte än :P Men det händer alltid något kul ;D

Sen så vill jag bara poientera att jag HATAR dramaqueens. ÅÅH jag hyperventilerar, tårarna sprutar åt alla håll å kanter. NEJ FY FAN! Det gör mig bara as förbanad. Tänk för fan dom som kännde dom påriktigt! Visa respekt fan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0