I'm back

Nu är jag tillbaka!
Efter att spenderat dom senaste dagarn liggandes i fosterställning i min säng med 40 graders feber så känner jag mig väldigt pigg och fräsch! Första dagen ute i dina fria luften spenderade jag på stan med Lisa och Elli. Jag köpte schampoo och balsam (DYYYYRT) två baslinnen, ett par träningsbyxor, sminkborttagningsmedel, hårklämmor, mascara, grejjs man ska ha i håret och body lotion. TRÅKIGA saker att lägga sina pengar på.. Men man måste ibland köpa sånt... Imorgon ska jag till skolan och tråna efter det. vet inte hur smart det är att träna nu egentligen men det är dans så det är inte överdrivet jobbigt och om jag inte pallar så är det ju bara sluta.. 

I helgen ska jag ha en myskväll hemma med S och sen ska jag gå ut en kväll.. Vet inte vilken kväll som ska vara på vilken kväll, det får vi helt enkelt se..

Nu ska jag, pappi och johan titta på transportören. Världens actionrulle! ÄLSKAR :D  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0