Härlig dag!

Idag känner jag mig mycket bättre till mods!
Solen skiner just nu, fast det är ganska mörka moln lite längre bort så vi får väl hoppas att dom åker åt ett annat håll än hitåt.

Jag kom precis in efter att ha varit ute och joggat en stund, härligt sätt att börja dagen på!
Så jag har ätit frukost nu och så.
Hade tänkt att jag skulle ha en städa/tvätta dag med jag känner inte för det just nu så jag tror jag ska baka äppelpajj istället! ;D Smaskigt värre.. Plus att det kan väl inte vara så dr jätte onyttigt, om man skippar vaniljsås.. Men jag vill inte skippa vaniljsåsen.. Äh vafan ibland får man ju unna sig :D

Imorgon ska jag till frissan! Ska bli skönt att bli av med det slitna.. Längtar tlls jag ska få färga mitt hår igen :D Det blir nog i oktobe/november.. För nu måste jag låta det vila lite efter all sol och saltvatten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0