Tro inte att du är något

Gick jätte bra på jobbet, är redan hemma :)

Snackade nyss med Elli i telefon en längr stund :) vi ska träna och shoppa lite imorgon! Jag ska köpa en sportbh.. Viktigt!

Kom och tänka på en sak, jag har ju alltid velat tatuera mig, bakom örat. Och snart så närmar sig min artonsårsdag och drömmen kan snart bli verklighet. Men jag vet fortfarande inte vad jag ska göra... Man vill ju göra något som      man står för hela livet. Jag har alltid trott att jag ska pierca mig på sidan av läppen först. Titta här vad jag skrev för mer än ett år sen, och jag vet inte om jag kanske låter tantig nu. Men fan, det är ju ganska fullt egentligen. Såg en tjej idag med en ring vid sidan av läppen, och det såg verkligen as fullt ut! Man måste verkligen ha den stilen så att man passr i den! Som en tjej i klassen har en sån, skitsnyggt! Men jag har verkligen inte sett så många som passar i det.. Funderar på ögonbrynet, det är lite annorlunda kan vara snyggt på vissa coh så slipper man ju ha något äckligt i munnen, för tungpiercing skulle jag aldrig kunna tänka mig att ha. FYFAN vad äckligt.
Menmen för att återkomma till poängen, tatueringen. Antingen skriver jag ett ord,i lodrätt. Eller så gör jag ett litet tecken, symbol av något slag.. SPÄNNANDE :D

Dax att köra!

Kommentarer
Postat av: Klara- ung&gravid

neeeeej, pierca dig inte i ansiktet! Det är så smaklöst!:P

2009-09-28 @ 18:34:31
URL: http://mammaklara.blogg.se/
Postat av: Karolina

haha ja jag vet.. men jag pierca mig någonstans:P Och bröstvårtan är fullt som fan och i de "nedre regionerna" (som vi så fint kallar det) är bara äckligt att ha något onaturligt i!^^

2009-09-28 @ 21:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0