3 dagr kvar till helg

Hej hopp.
Igår somnade jag direkt efter "roast på berns". ÄLSKAR det programmet!
Och igår roastade dom Pernilla Wallgren, som jag verkligen har svårt för.
Den skönaste var ju ändå, som vanligt, Magnus Betnér!

Nu sitter jag på pysslingen och har typ eget arbete, men som vanligt så är plugghästen Karolina redan klar med allt så då akn jag sitta på facebook och hänga nu i tre timmar tills jag slutar. Snacka om att det känns jätte onödigt att vara här överhuvudtaget!

Idag ska jag städa mitt rum, och försöka vila lite. Börjar blli förkyld igen och det har jag verkligen inte tid med!  

Känner att det var väldigt onödigt att jag är här överhuvuvdtaget idag..
Jag hade kunnat ligga hemma och sova nu. Bajs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0