Snyggt!

Haha ni behöver ju itne skratta åt frillan, men såhär ser jag ut nu iaf. Och det jag sitter och funderar på nu är hårfärgen. Det är ju blondt nu lite slingat. De e min naturliga eftersom jag inte gjort något med det sen april men det är solblekt! Men nu vill jag iaf färga håret och funderar på att göra det mörkare. Lite mörkare!

Jag funderar på något sånt här. Typ gyllenblond. Väldigt lik färgen som jag har nu men mörkare och lite rödare. Jag vill ha en gulldig och väldigt varm färg så man inte ser ut som någon blekfis!

Typ något sånt här funderar jag på att göra! Tror jag skulle passa i det.. Har ju som ni kanske vet redan haft de flesta färgerna i mitt hår som typ kastanjebrunt, lila/svart, rödbrunt, väldigt ljust och svart/vitt. Så nu ska jag testa det här! Ska göra hos frisör så att de blir precis som jag tänkt mig! Men de e så dyrt så jag får nog vänta tills nästa lön...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0