"Vad ska man göra när man blir påsatt av en björn då?" -Oden

Jag har varit på hajk!!
Det var faktiskt ganska kul, speciellt Stockholms-Lisa i skogen!
Allt började med en volt över en stubbe för hennes del och sen fortsatte det bara neråt^^
Och skojja inte att det var kallt i natt! Jag hade på min ett underställ, leggings, gympabyxor, två på sockor, en kofta, en tjocktröja, en till tjocktröja, en flecce och sen även mössa och vantar! Låh och darrade tätt inkrupen mot elli.
Jag fryser nästan fortfarande...

Ikväll så är planerna lite osäkra. Skulle hem till Elli och Fredrik med några av hans kompisar och festa lite och typ spela spel. Men nu så skulle dom tydligen bara vara där till typ tio.elva och sen på krogen vilket suger för mig som inte är arton...
Så jag tänkte höra med Klaris vad hon ska göra annars s¨å skulle det faktiskt inte skada att vara hemma ikväll och mysa med mig själv eftersom jag ska vara i kyrkan pigg och fin klockan tio imorgon...
På söndag konfirmerar sig min syster, och jag som stolt storasyster och konfaledare ska ge henne en fin liten present som jag har gjort HELT själv! 

Men nu börjar mascaran ropa på mig att det är dags att bli påsatt xD
Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0