Snodd från Cili

Någon som:


någon som förstår dig: Klara, oftast.
någon som du saknar: Jag sakner inte någon, jag saknar något.
någon som du älskar: Lillasyster och Lillebror ligger mig varmt om hjärtat.
någon som du hatar: Hat är ett starkt ord. MEn jag ogillar många! 


Vem:

vem kramade dig senast: Igår när jag sa hejdå till alla, tror jag kramade David sist^^
vem pussade dig senast: Mamma xD

vem ringde dig senast: Klara
vem ringde du senast: Det vill jag inte säga
vem var hemma hos dig senast: Johanna
vem var du hemma hos senast: Klara


Har du:

har du några kärleksproblem: Nope
har du ätit något idag: Massor
har du pratat med någon idag: Ja?
har du gråtit idag: Ja, skar enormt mycket lök så tårarna bara rann!
har du skrattat idag: Nej det har jag nog faktiskt inte gjort


Jag:

är singel:
Japp
saknar någon just nu: Samma fråga igen? fortfarande ett "nej"......
är rädd för att bli övergiven: Ja, men eftersom jag inte litar på att någon ska stanna förevigt så är jag allti förbered.
svär ofta: Nja..... Jo det gör jag väl.
sjunger i duschen: ljuva stämmor!
är en morgonperson: Inte en chans
skulle kunna ha pyjamas på mig i skolan: Samma svar där, inte en chans!
är kär i kärleken: Jag jag tycker inte om kärleken^^
skrattar åt mina egna skämt: Alltid.
vill ha barn: Självklart
skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis: Förmodligen

Har du:
glasögon/linser: JApp, glasögonormen Carro.
piercingar: 7 hål i öronen + navelpiercing
syskon: Storasyster lillasyster lillebror.
pojk/flickvän: Nej, jag är fri som en fågel.
jobb: För många.
rymt hemifrån: Japp, fast klarade det inte mer än 8 dagar xD
färgat håret: Ja, alldeles för mycket!
bra självförtroende: Man skulle kunna tro det
sagt "jag älskar dig" till någon: Ja, det har jag gjort.
varit kär: Japp.
dumpat någon: Ja, inte skönt
gjort något olagligt: För många gånger
somnat i skolan:  Ja, men mest på högstadiet.
brutit ett ben: För många ben..  Fyra stycken faktiskt. Härlig smärta....
sett en fallande stjärna och önskat mig något: Ja,
gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: Ja, till och med jag sviker mig själv ibland,
smugit ut utan lov: jaaaaa
ljugit om var jag är för mina föräldrar: Aldrig hänt.
en hemlighet som ingen vet: Flera stycken
sovit en hel dag: Ja, under en depressiv period för några år sen :P
somnat gråtande: Ja


Brukar du:

titta dej själv i spegeln:
Såklart
ha ångest: Det händer
drömma mardrömmar: Ja, alldeles för ofta. Ä ju förfan mörkrädd!
klä dig i svart: Ja, för mycket egentligen... Men jag gillar svart :D
hata folk: Nej
lita på folk: Nej


Sista personen som:

sov i din säng: Jag, annars anonym ;)
fick dig att gråta: Lisa, HAPPY TEARS!
du delade en dricka med: Johanna
skrek på dig: Anna, as usual
du fick sms från: Thomas


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hahaha älskar: fick dig att gråta: Lisa, HAPPY TEARS! xD

2009-05-11 @ 22:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0